28 Şubat 2017 Salı

Rahat Bir Nefes İçin: Breathe Right Lavanta

 Breathe Right Lavanta

Geçen gün,
Fikri Mühim'den gelen "Breathe Right Lavanta" paketimden neler çıktı; merak ediyor musunuz? :)

Sevgili peluş koyunum da paketi görünce çok heyecanlandı, fotoğraflarda gördüğünüz gibi.
Benden önce, paketi karıştırıp; uyku gözlüğünü takmış, bile. :)

 Breathe Right Lavanta

Öncelikle "Breathe Right" paketinin rengini çok beğendiğimi belirtmeliyim.
Mor rengi çok sevdiğim için markamın rengini de mor olarak seçmiştim, yıllar önce.
Breathe Right Lavanta'nın gerçekten, dikkat çekici bir rengi ve ambalajı var.

 Breathe Right Lavanta

Şimdi, paketimin içeriğini teker teker inceleyelim, dilerseniz..

 Breathe Right Lavanta

Bir kutu Breathe Right, yakın çevreme dağıtmam için 10 adet numune,
tanıtım broşürü, kullanma kılavuzu ve siyah uyku gözlüğü.

 Breathe Right Lavanta

Bir Breathe Right Lavanta kutusundan 10 adet burun bandı çıkıyor.

 Breathe Right Lavanta

Numunelerin içerisinden de 2'şer adet burun bandı çıktı, ayrıca.

 Breathe Right Lavanta

Kullanım şekli; çok kolay. Yara bandı gibi, burnunuzun üzerine yapıştırıyorsunuz.
 Zaten paketin üzerinde, burnunuza nasıl doğru bir şekilde yerleştireceğiniz, açıkça anlatılıyor.
Gösterilen şekilde, bandı burnunuza yapıştırdıktan sonra, üzerine hafifçe dokunarak, lavanta kokusunun açığa çıkmasını sağlıyorsunuz.

 lavanta


Lavanta kokusunu, gerçekten çok severim. Çamaşır yumuşatıcısı, oda spreyi, duş jeli, sıvı sabun vs. alacaksam; çoğunlukla, lavanta kokulu tercih ederim. "Abe, lavantalarım vaar.." :)) Bu yüzden, lavanta kokulu Breathe Right'ın kokusunu da çok sevdim. Akdeniz'e özgü bir bitki olan lavantanın, yapılan araştırmaların sonucunda, rahatlatıcı ve yatıştırıcı etkileri olduğu görülmüş.

 Breathe Right Lavanta

Yukarıdaki görselde, makyajsız olarak görmüş olduğunuz, bu benli, sevimli surat; bendenize ait. :)
10 kez test ettim, onayladım; Breathe Right burun bandı ile uyumak çok zevkli, rahatlatıcı, lavanta kokusu da pek güzel; ferahlatıcı.

 Breakfast at Tiffany's

Bu arada, evde iki adet uyku gözlüğüm vardı ama bugüne kadar hiç uyku gözlüğü kullanarak uyumamıştım, nedense. Breath Right Lavanta paketimden çıkan uyku gözlüğü sayesinde, gaza gelip, bunu da ilk kez deneyimlemiş oldum; çok eğlenceliymiş. Bazen, kendini biraz şımartmak, insana iyi gelir. :) Yukarıdaki görselde, Audrey Hepburn,"Breakfast at Tiffany's" filminde, kedisi ve meşhur uyku gözlüğü ile uyurken. :)

 Breathe Right Lavanta

Efendim, Breathe Right Lavanta burun bantlarına dönecek olursak;
 %38'e kadar daha rahat nefes almamızı sağlıyormuş. Burun deliklerinizi, yukarı doğru kaldırdığı için yüzünüze de sevimli bir ifade veriyor. "Aa, ne şirin bir burnum varmış" diyorsunuz. :))

 Breathe Right Lavanta

Bana göre; Türk halkının çoğu zaman göz ardı ettiği bir konudur; koku.
Oysa ki; kokular, çok önemlidir. Bir belgeselde; kuşların üreme hızını arttırmak için bulundukları üniteye, vanilya kokusu verildiğini öğrenmiştim. Düşünün yani; kokuların ne kadar önemli bir etkisi olabiliyor. Bazı özel bitkilerin esansiyel yağlarının stres ve endişeyi azaltmada etkili olduğu bilimsel olarak kanıtlanmış. Ayrıca, Breathe Right Lavanta burun bantları, soğuk algınlığı ve alerjiye bağlı burun tıkanıklarının giderilmesine de yardımcı oluyormuş. İlaç içermediğinden dolayı, diğer ilaçlar ile birlikte kullanılabiliyormuş.

 Breathe Right Lavanta

Burun bandınızı yapıştırmadan önce, burnunuzun yağlı veya kirli olma-ma-sı gerekiyormuş.
Ben zaten sürekli cildini temizleyen bir kişi olduğum için, ekstra bir temizliğe gerek duymadan, bandımı kolayca yapıştırdım. Sabah olup, bandı burnunuzdan çıkardıktan sonra; burnunuzun üzerinde kalan yapışkan kalıntılarını, bir ıslak mendil veya biraz su ile hemen temizleyebilirsiniz.


Breathe Right reklamlarını, televizyonda görmüşsünüzdür, muhtemelen.
Uyku tutmayınca; yatakta, bir sağa bir sola döneriz ve aklımıza alakalı-alakasız birçok şey gelir. Uykumuz, kaçtıkça kaçar.. Eskiden, uykusu kaçana; "Koyun say." denirdi,. Şimdilerde, "Burun bandı kullan." diyeceğiz, sanırım. :) Daha rahat nefes alınca; daha iyi bir uyku uyuruz, bu kadar basit, aslında. TV reklamı, tam da bunlardan bahsediyor.

 Breathe Right burun bandı

Breathe Right'ın 5 farklı çeşidi bulunuyormuş..

1- Lavanta (Lavanta kokulu)
2- Ekstra (Daha rahat nefes almanıza yardım etmede %50 daha güçlü)
3- Klasik (Kokusuz)
4-Şeffaf (Hassas ciltler için özel olarak tasarlanmış)
5- Çocuklar (Çocukların burunları için özel olarak tasarlanmış)

Bu beş farklı çeşidin arasından, kendinize uygun bir çeşit bulabilirsiniz diye düşünüyorum.

Breathe Right hakkındaki yorumlarınızı paylaşmak isterseniz; 
Facebook ve Instagram'da, @fikrimuhim ve @breatherightr hesaplarını mention'layabilir 
ve 
#Rahatbirnefes etiketlerini kullanabilirsiniz.

Ben de "Fikri Mühim" olmak istiyorum diyorsanız;
bana, pf.paperfaces@gmail.com e-posta adresinden ulaşarak;
ad-soyad ve mail adresinizi iletin; ben de sizlere davet linki göndereyim.

 Breathe Right rahat bir uyku


Herkese iyi uykular, şimdiden. :)

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)