26 Ocak 2017 Perşembe

Yeni Nescafé White Choco Mocha'yı Denediniz mi?

 Nescafe White Chocolate Mocha

Eveet, Fikri Mühim'den merakla beklediğim Nescafé paketi, geçen gün elime ulaştı..

 Nescafe White Choco Mocha kbeyaz çikolata kahve

Nescafé, evinde, adeta bir kafedeymiş gibi kahve keyfi yapmayı isteyenler yani; benim gibiler için yepyeni bir ürün satışa sunmuştu, geçtiğimiz günlerde. Bunu nereden biliyorum? Televizyon reklamlarında görmüştüm ve bu ürünü denemek için sabırsızlanıyordum.


Eğer reklama daha önce denk gelmediyseniz; yukarıdaki videoya tıklayıp, izleyebilirsiniz.

 White Chocolate Mocha evini kafeye çevir

İkinci görselde paylaştığım, şık bez poşetin içerisinden, 12 adet "White Choco Mocha", tanıtım kitapçığı ve her zamanki gibi Fikri Mühim mektubu çıktı.
Kahve paketlerinin bir kısmını kendim içtim, bir kısmını ise; denemesi için yakın çevreme dağıttım.

 beyaz çikolata mocha kahve evini kafeye çevir

Hemen biraz su kaynatıp, kocaman bir kupaya, beyaz çikolatalı kahvemi hazırladım ve afiyetle içtim. :) Bordo tonlarındaki ambalajı da evimdeki dekorasyona; abajuruma, köpek ve puantiyeli desenli kupama ve anneannemin bana hediye ettiği nostaljik telefonuma çok yakıştı, doğrusu. :)

Öncelikle şunu söylemeliyim; kokusuna bayıldım; çifte kavrulmuş Petit Beurre bisküvi gibi kokuyor. Koklamaya doyamadım, resmen :) Yanına da atıştırmalık olarak yakışır, demektir bu.


Kokusu gibi tadı da zengin ve güzel.
Klasik kahvelerden çok daha farklı, yeni bir tat. Bu yüzden kahve ve beyaz çikolata tutkunlarına, yeni tatlar denemekten hoşlananlara, mutlaka tavsiye ederim. 


Özellikle o üçgen kısmı, yerken boğazınıza saplanan Toblerone beyaz çikolatayı sevenler, 
eminim bu beyaz çikolatalı kahveyi de çok sevecekler. :)


Ev-ofisimde, akşam, televizyon karşısında çalışırken; inci boncuklarımdan bilezik ve kolye yaparken de kedi desenli kahve kupamdaki "White Choco Mocha"m bana eşlik etti. Boncuklarımı misinaya dizerken; kahvemi yavaş yavaş içerek, keyfini çıkarttım. :) Gerçekten lüks bir kafede içebileceğiniz lezzette ve kıvamda bir kahve, kendisi. İçimi yumuşak ve damakta güzel bir tat bırakıyor.

Bu arada, bir sonraki blog yazımda da inci boncuklardan hazırladığım bilezik ve kolyeleri sizlerle paylaşacağım.

Neyse, konumuza dönelim..
Markette "White Choco Mocha"ya rastlarsanız; benden selam söyleyin. :))
Şaka bir yana; market sepetinize birkaç tane atın, mutlaka. :) Sonra, eşinizi dostunuzu çağırın;
evinizi kafeye çevirin.

Ürün hakkındaki yorumlarınızı, Twitter üzerinden, Nescafé ve Fikri Mühim yetkililerine ulaştırmak isterseniz;  #EviniCafeyeÇevir etiketiyle @FikriMuhim ve @NescafeTR hesaplarını mention'layabilirsiniz.

"Fikri Mühim'e ben de üye olmak istiyorum, bane ne, bana ne.." derseniz;
pf.paperfaces@gmail.com adresinden bana adınızı ve soyadınızı e-posta göndererek, davet linki talep edebilirsiniz. :)

Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)