30 Ocak 2013 Çarşamba

Dizilerdeki Nostaljik Gelin Aksesuarları!

Bloğumu hangi kelimelerle arayıp geliyorlar diye,
belirli aralıklarla inceleme yapıyorum :)

papatya gelin tacı satın al

Bu ara, yeniden "Feriha gelin" aramasıyla gelenler oluyor,
o yüzden ben de dizilerdeki gelinleri, şöyle kısaca bir hatırlayalım dedim.

papatya gelin tacı satın al

"Adını Feriha Koydum" dizisi, "Emir'in Yolu" olmadan önce,
son bölüm düğün sahnesiydi, sosyal medyadan
ve dizinin sürekli dönen reklamlarından bildiğim üzere.

 papatya gelin tacı satın al

"Feriha" (Hazal Kaya) karakterinin kullandığı bu papatyalı gelin tacı, çok beğenildi,
anladığım kadarıyla, bu yüzden internette çok aranıyor.


 çiçekli gelin tacı kır düğünü paper faces butik

Bir de "Öyle Bir Zaman Geçer Ki" dizisi var ki bu dizide kullanılan
nostaljik gelin aksesuarları da çok konuşuluyor, yine.

 nikah şapkası gelin şapkası satın al paper faces butik

"Aylin" (Farah Zeynep Abdullah) karakterinin,
 nikah töreninde kullandığı bu vualet de oldukça hoş gerçekten.

 nikah şapkası satın al

Bu vualetleri, eldivenlerle tamamladığınız zaman ortaya gerçekten de çok hoş bir görüntü çıkıyor.

 nikah eldiveni gelinlik eldiveni satın al paper faces butik

Fotoğraflarda da gerçekten çok güzel duruyor, ben şahsen bayılıyorum bu görüntüye. :)

 nikah şapkası vualet gelinlik şapkası satın al

 nikah şapkası satın al gelin tacı gelinlik şapkası kafes tül

Yine aynı diziden,
Caroline (Wilma Elles) karakterinin yakın zamanda yayınlanan bölümünde,
taktığı beyaz çiçekli vualet de oldukça havalı görünüyor.

 nikah şapkası satın al gelin şapkası

Özellikle döpiyeslerle ya da kayık yakalı, sıfır kollu, kalem etek kesimli elbiselerle 
kombin yapıldığı zaman, ortaya çok güzel bir görüntü çıkıyor.

 nikah şapkası satın al

Sanki, Aylin karakteri için kullanılan taç şeklindeki vualetin, 
tokaya dönüştürülmüş hali gibi geldi bana. :)

 gelin tacı gelinlik tacı nikah aksesuarı satın al

Caroline karakterinin, dizinin başlarında günlük hayatında kullandığı 
ekru rengi bir vualet ve onunla kombin yaptığı eldivenleri, çok zarif duruyor.
Benzeri bir tasarıma yine, gelin aksesuarlarım arasında rastlamak mümkün:

 nikah şapkası satın al

Nikah Şapkası / Vualet, İncili Güllü, Kafes Tüllü Taç


Satın almak için:

Bu gelin şapkalarıyla birlikte kullanabileceğiniz eldivenler de mağazamda yer alıyor:
 paper faces online mağaza alışveriş gelin nikah düğün

Nostaljik, eski dönem dizileri moda olunca; hemen vintage aksesuar ve giysiler, ön plana çıkıyor.
Eski tip kalem elbiseler, kloş etekler, dar döpiyesler, kat kat tüllü, yüksek bel etekler, tüllü şapkalar, bilekte biten eldivenler, inci kolyeler,... bir anda yeniden revaçta oluyor.
Etkilenmemek için televizyon seyretmemek, gazete okumamak, hatta internete bile girmemek gerekiyor, neredeyse. :) Etkilenmek, kötü bir şey mi ki?
Hayır, tabii ki değil. Geçmişte güzel olan şeyleri, yeniden canlandırmak,
günümüze uyarlamakta bence hiçbir sakınca yok.

Yeter ki dizilerdeki şiddetten / kötü karakterli insanlardan etkilenmeyelim
diye sosyal bir mesaj vererek bu yazımı noktalıyorum. :)

Tüm gelin adaylarını mağazama bekliyorum:


Herkese sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)